zaterdag 8 december 2007

Kerstcreatie's af!!!

Jippie....ik heb mijn kerstkaarten voor de Hooked-groep af! Ook heb ik gister met ons mam de kersttas gemaakt voor de kerstswap. Evi & een naaimachine is geen combinatie dus vandaar dat ons mam heeft geholpen. Mam, kei bedankt!!! Ik ben erg tevreden over mijn tas en de kadootjes heb ik ook zo goed als af dus dat is een erg fijn gevoel. Ik moet namelijk eerlijk bekennen dat de kerstkaarten en de kersttas mij in mijn hoofd nogal aan het achtervolgen waren :). Ik ben erg blij dat ik nu klaar ben! Helaas kan ik geen sneak peek geven want bij het uitpakken van de tas mag de ontvanger niet weten van wie de tas afkomstig is :) Op een foto moeten jullie dus nog even een weekje wachten...

7 Comments:

mama said...

Ik vond het super gezellig samen zo iets leuks te maken!

Klaartje said...

Jij weet de spanning wel op te voeren! hihi!

Anietje said...

Was het maar alvast zover he.....nog 8 nachtjes slapen...khebber zin in!!!

Angelina said...

Och.. dat herken ik wel.. dat het je in je hoofd achtervolgt.. ik ben er ook mee bezig.. Wel super zin in!

Linde said...

ik heb hem al gezien en hij is super geworden!!

Godelieve said...

Jij zit goed op schema Evi. Ik moet nog zoveel doen!!!

Annes Art said...

Spannend ;o))