zondag 16 december 2007

Secret Sister Kerstswap

Vandaag was het dan eindelijk zover...de Secret Sister kerstswap met de Hooked-groep. Het was erg gezellig! Iedereen had goed zn best gedaan met hele mooie creatie's als gevolg! Complimenten voor iedereen!!! Mijn secret sister was Klaartje. Deze tas had ik, samen met ons mam, voor haar gemaakt... Natuurlijk zaten er ook kadootjes in. In de zelfgemaakte viltenzakjes zaten 2 inktkussens en crackle paint. Ook had ik een tissuebox gepimpt. Verder had ik in de tas gestopt; kant, chocolade, een atc-boekje, een blitse pen en knoopjes.En deze tas heb ik gekregen van Mieke, vol met (nep) sneeuw en leuke kadootjes; een super gave stempel, een lekkere lollie met een schattig beertje, knoopjes, een zelfgemaakt boekje, een canvasje en lekkere badcreme. Ik ben dus erg verwend!!

Mieke, kei bedankt voor de leuke tas en kadootjes! Anne (en Harrie!), hartstikke bedankt voor alle gastvrijheid! En iedereen kei bedankt voor de gezelligheid!!

1 Comment:

Anietje said...

Ja het was weer REUZEgezellig!!!!