zondag 30 december 2007

Spannend nieuwtje!

Het nieuwe jaar begint bijna en het is altijd weer afwachten wat het nieuwe jaar weer zal brengen. Sowieso voor mij een nieuw huisje want ik ga, samen met Patrick natuurlijk, verhuizen naar een prachtig (vind ik tenminste *lol*) appartement...met een eigen hobbykamer! Ook hoop ik in mei mijn studie af te ronden. Wat het jaar verder zal brengen, we zullen het zien.... Op creatief gebied ga ik in ieder geval per 01-01-2008 een nieuwe uitdaging aan. Ik vind het erg spannend! Toen ik hiervoor gevraagd werd, was dat voor mij echt een complete verrassing maar wel een hele leuke! Ben je nieuwsgierig naar wat het is...ga dan hier, en hier, kijken!

9 Comments:

Klaartje said...

Hé leuk zeg! Gefeliciteerd!!

Mieke said...

Gaaf voor je Evi!!Ze hebben groot gelijk hoor want je maakt superleuke dingen:o)

Annes Art said...

Zo Evi, dé is leuk!!Proficiat!!We zullen vast nog heel veel mooie dingen van jou te zien krijgen;o))

Angelina said...

Gefeliciteerd! Superleuk!

Anietje said...

Keigoed!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!
Veel succes, maar dat gaat je zeker lukken, je maakt ook echt keileuke dingen!!!!!!!!!

Silvitanova said...

Hartelijk gefeliciteerd!

Godelieve said...

Gefeliciteerd Evi! Ik vind jouw scrap/stempelwerk prachtig, ze hebben een goede keuze gemaakt ;) Succes!

Natasja said...

Welkom in het MLane team!!! Leuk om met je samen te werken!

Lisetta said...

Leuk voor je Evi en spannend ook natuurlijk. Maar dat zal je wel lukken als ik je werkstukken zo bekijk.
Veel creativiteit toegewenst!!!