woensdag 12 december 2007

Surprisespel en meer...

Afgelopen maandagavond hebben we gegourmet bij ons mam. Daarna hebben we ook nog een surprisespel gespeeld. Ik heb een ontzettend leuke klok gewonnen die zeker een mooi plekje gaat krijgen dadelijk in mijn stempelkamer. Patrick had veel pech, hij ging uiteindelijk naar huis met....niets! Gisteravond heb ik eerst huiswerk gemaakt en daarna ben ik nog even 2 uurtjes bij ons Linde wezen "knutselen". Ik heb nog een kadootje gemaakt voor in de kersttas. Vanavond hadden Patrick en ik allebei geen zin om te koken en af te wassen dus zijn we lekker wezen uiteten bij de Griek. We hadden ook wel een goeie reden vonden wij want we konden het weekend al gaan vieren. Morgen hebben we namelijk een bruiloft (ons pap gaat trouwen!) en vrijdag hebben we ook allebei vrij. Heerlijk!!!

1 Comment:

Anietje said...

Gefeliciteerd en een hele fijne dag vandaag!!!
Wat heerlijk zo vroeg al weekend!!!!!!!
Geniet er maar lekker van.
Tot zondag!!!!!!