vrijdag 28 december 2007

Wednesdaystamper "Open Theme"

Vandaag eindelijk weer tijd gehad om te stempelen. Na al die "verplichte" dagen vond ik het wel weer lekker om even niets te "moeten". Niet dat ik geen fijne dagen heb gehad hoor, in tegendeel... Kerstavond hebben we bij de zus van Patrick gegourmet. 1e kerstdag hebben we bij de ouders van Patrick gegeten en zijn we bij ons mam geweest. Die avond zijn we ook nog naar de film geweest. 2e kerstdag hebben we bij ons opa en oma gegeten en (natuurlijk!) gekaart. 's Avonds ook nog even op stap geweest maar ik ben op tijd naar huis gegaan met buikpijn...waarschijnlijk teveel gegeten*lol*. Gister heb ik thuis alles weer een beetje bijgewerkt en tussen al de bedrijven door de laatste dagen heb ik ook nog gestudeerd...er zit weer een examen aan te komen :(. Maar vandaag dus even geen verplichtingen, studieboeken en/of poetsdoeken maar stempels! Bij de wednesdaystamper is het deze week "Open Theme", dit heb ik gemaakt...

14 Comments:

Angelina said...

Superkaartje! Vind die tekststempel echt te gek... =)

Barbara said...

This piece goes really well with your new look on your blog. Great header.

herminesplace said...

Prachtige kaart en prachtige tekst.

DymphieM said...

Mooie kaart Evi! En inderdaad een supermooie tekst :)

KardKrazy said...

Great piece..just love it!

Stempelchaotin said...

Wow this is gorgeous. Absolutely nice.

Andrea, said...

Wonderful love the background

Anietje said...

Prachtig kaartje Evi!!!!

bastelkueken said...

The Background looks great and you have made a wonderful card

Paula said...

This is very beautiful.
Gorgeous blog banner.

Annchen said...

A great card and the background is gorgeous

Willy said...

Mooie kaart!

Klaartje said...

Wat een gaaf kaartje!!! En die tekst behoort op het moment ook tot mijn favorieten! :)

Silvia said...

Wonderful work. Love the background and the image. Happy New Year.