zaterdag 19 januari 2008

4 x 4 friday "People with wings"

Eigenlijk had ik vanavond moet studeren. Maandag heb ik examen en voor mijn gevoel ben ik nog niet goed genoeg voorbereidt. Het vreemde is alleen dat als ik aan het studeren ben, ik eigenlijk geen idee heb wat en hoe ik me moet voorbereiden en dat werkt niet echt motiverend. Na een paar uurtjes gestudeerd te hebben kon ik me dus ook niet meer concenteren en ben ik toch maar aan de stempel gegaan. Ik heb een kaartje gemaakt voor 4 x 4 friday, het thema is daar deze week "People with wings".

11 Comments:

Angelina said...

Super gaaf! Mooie kleuren!

sali said...

its great
i love it

Anita said...

G E W E L D I G!!!!!!!!!! Mooie kleuren en prachtige achtergrond.

Silvia said...

Wow, I'm missing words, love your 4x4, great colours and image.

~*~ Patty said...

Beautiful and magical!!!

Klaartje said...

heel gaaf Evi!!

Paula said...

Stunning design.

Nellie said...

Wow schitterend Evi!

Patrice said...

Hele mooie kleuren heb je gebruikt!
Tof werkstuk...

Doeikes

Anne said...

Wow!!! Stunning!! Isn't she a beauty! I love the Bon Jovi tattoo on your sidebar as well!!! ;o)

Kathi Rerek said...

She's stunning!