woensdag 9 januari 2008

Dutch Dare #30

Op de site van het mls-designteam verschijnt om de week op woensdag een Dutch Dare. Een leuke scrapuitdaging met een nederlands tintje! Vandaag was het alweer tijd voor de 30e uitdaging, voor mij de allereerste als designteamlid! De Dutch Dare dit keer is "stopwoordjes". Dit is mijn bijdrage geworden. Klik voor de Dutch Dare en de LO's van de andere meiden van het mls-designteam hier.De achtergrond lijkt lichtblauw, dit komt echter door de foto, hij is wit.

8 Comments:

Anita said...

WOW mooie L.O. zeg. Toppie!!!

Mandy said...

Ooo, ik vind hem geweldig Evi!! Heel erg leuk dat je bij het team zit, ik kijk ernaar uit je gauw te ontmoeten!

Klaartje said...

Gave LO!!

Linde said...

wat mooi! hihi jammer dat ik op de foto sta: GEKKENHUIS!!!

Mirjam said...

Super lootje Evi!! Welkom bij het team!

mama said...

Super gaaf geworden!Ik vind hem juist heel typerend Linde....hi,hi

charlene said...

Yep!!! Een toppertje!!!!

Annes Art said...

Prachtige LO !!!