zondag 13 januari 2008

Even niets te laten zien...

...maar ik heb niet stil gezeten! Ik ben begonnnen aan de sprookjesswap van de Hooked-groep en ben bezig geweest voor het MLS-team. Morgen zal er een leuke schets verschijnen op de MLS-blog en hiervoor heb ik een layout gemaakt. Hou morgen dus mijn blog en die van MLS in de gaten!
Wel kan ik jullie onze nieuwe aanwinst laten zien. Ik ben er erg blij mee! Al een tijdje was ik aan Patrick's hoofd aan het "zeuren" dat ik graag een boedha-beeld wilde kopen voor in ons nieuwe appartement maar Patrick vond boedha's maar niets. Toen ik deze boedha zag heb ik het nog een keertje geprobeerd en jullie zien het...ik heb hem! Ik klink blijkbaar héél lief aan de telefoon *lol*. Gelukkig vond Patrick hem ook echt mooi! Hij ziet het nu zelfs als ZIJN boedha (*lol*) want een boedha moet je kado krijgen en aangezien ik hem in de winkel gehaald heb, kon ik niets anders dan hem "kado" doen aan Patrick...hihi.

7 Comments:

mama said...

Deze is echt heel mooi! Zeker voor op jullie kast! Je mag hem er wel alvast opzetten...hi,hi

Anita said...

En dattie jullie maar heel veel geluk zal brengen!!!!!!!!
Ik heb mijn eerste boeddha ook gekregen van mijn vriendin. Een ieniemienie voor aan mijn armband. Mijn tweede trouwens ook bedenk ik me nu haha. En als je er eenmaal een hebt gekregen, mag je ze zelf gaan kopen. Wij hebben er inmiddels ook een paar in huis :)

Angelina said...

Wow.. ik vind hem heel gaaf.. Heb er ook 2 en ik vind ze nog steeds leuk!

D@nielle said...

ik ben gek op mooie buddha's alhoewel ik er niet veel in huis heb. We hebben er 2 ...

Klaartje said...

Wat een mooie Buddha!

Mieke said...

Heel MooI!!!!Hij brengt jullie zeker geluk!! :O).

charlene said...

Ik vind 'm heel gaaf!!!