maandag 28 januari 2008

Hatsjie!

Gisteren (en vandaag) voelde ik me echt belabberd. Ging ik koorts meten...niets. Paar uur later...niets. Voor ik naar bed ging weer gemeten...niets. Ik dacht...hoe kan dat nou, ik voel me zo *piep*! Keek ik een keer goed naar die thermometer...bleek ik hem niet goed te gebruiken...uhh blond?? Hi! Dus nog een keer gemeten en ja hoor...39 graden! Vandaag dus maar niet gaan werken en onder de wol gebleven. Bleh! Gelukkig heb ik een laptop en kan die dus mee in bed. Vrijdag hebben we ook onze dvdspeler (die was in de maak) weer op kunnen halen dus ik vermaak me nu maar met bloggen en films.
Vandaag was het mijn beurt om een techniekje op de MLS-blog te zetten. Deze heb ik gister, onder het genot van een aspro en meerdere snottebellen *lol*, nog wel even voorbereidt. Patrick heeft mij toen geholpen met het maken van foto's. Tussendoor heeft hij stiekem ook nog wat foto's van zichzelf gemaakt. Dat was schrikken toen ik de foto's over wilde zetten op de computer hihi! Dit is er eentje van....Ik heb de foto net een beetje bewerkt in photoshop (je moet iets doen als je je verveelt toch). Helaas ken ik het programma niet zo goed maar aldoende leert men...uhh toch? Hi! Vanavond zou ik eigenlijk gaan uiteten bij popocatepetl (aanrader als je van mexicaans houdt!) samen met Linde en ons mam. Daarna zouden we naar de film the kite runner gaan. De plannen zijn nu dus een beetje gewijzigd. Ons mam komt nu eerst bij mij koken en eten (lief he!) en daarna gaat ze samen met Linde naar de film. Linde eet gewoon thuis ivm eventueel besmettingsgevaar...die kan het natuurlijk niet gebruiken om ziek te zijn met de carnaval :)

10 Comments:

Anita said...

Heeeeeeee pechvogel!!!!!!!
Ze pikken jou er ook elke keer uit he. Wordt maar snel weer beter.
Jammer dat je vanavond niet naar de film kunt, maar wel luxe dat mams komt koken!!!!!!
Ennuh ....die foto....TOP hoor!!

Angelina said...

He, wat vervelend.. ik hoop dat je snel opknapt! Beterschap!

Klaartje said...

hihi! Bij mij zijn er ook ooit 'stiekum' foto'ds gemaakt met mijn camera, je kijkt echt raar op als je ze ineens ziet, hahaha! Balen dat je weer ziekies bent! Hopelijk ben je snel weer opgeknapt!

D@nielle said...

beterschap !

Mandy said...

Geweldige Dutch Dare Evi en je kaartjes zijn prachtig! Ik wens je veel beterschap!

charlene said...

Denk dat wij ook maar eens op moeten houden elkaar aan te steken hihi!!! Ik ben inmiddels weer wat opgeknapt. Wel doodmoe en een verstopt oor bleh!!! Hoop dat jij je ook al weer wat beter voelt.
X

Anoniem said...

Jij ook beterschap.
Hopelijk ben je zaterdag weer van de partij

Gr xx stephan

Audrey said...

Beterschap!

lucie sollie - van asperen said...

Wat vervelend! maar je techniekje die je tussen het niesen en proesten hebt gemaakt is mooi hoor!
En beterschap!!

gr Lucie

Godelieve said...

Ik hoop dat je inmiddels al weer beter bent Evi!