dinsdag 15 januari 2008

Schets #2

Elke maand verschijnt er op de MLS-blog een leuke schets waarmee je, als je dat leuk vindt, een layout kunt maken.Vandaag (sorry, ik heb jullie in mijn berichtje van zondag een dag te vroeg "lekker" gemaakt...Hi!) is de schets van deze maand geplaatst. Dit was voor mij de eerste keer om aan de hand van een schets een layout te maken. Ik vond het erg leuk om te doen! Dit is 'm geworden... Ben je benieuwd naar de schets en/of de LO's van de andere meiden klik dan hier.

8 Comments:

Anita said...

SUPER!!!!!!! Evi ik heb ook even bij die andere gekeken, maarrrrrrr die van jou is echt het mooiste!!!!!
Helemaal TOP!

Klaartje said...

Wat een leuke layout!!

charlene said...

Ik vind 'm ook super gaaf geworden.

Nicole said...

Geweldig mooie LO, Evi!!!

Linde said...

heel leuk! wat gaaf om te zien dat iedereen er zo iets anders van maakt!
kuzz linde

Mandy said...

Evi, hij is echt SCHITTEREND!!

Annes Art said...

Helemaal toppy Evi!!

Audrey said...

Prachtige LO!