maandag 21 januari 2008

Weer voorbij...

Mijn 2e module zit er op! Tenminste dat hoop ik...hi! Vandaag heb ik examen gehad. Het viel eigenlijk wel een beetje tegen. We kregen andere vragen dan ik had verwacht. Gelukkig heb ik wel het gevoel dat ik me niet beter had kunnen voorbereiden. De vragen die ik niet wist had ik ook niet geweten als ik meer had gestudeerd. Mocht ik het dus niet gehaald hebben (ik heb echt geen idee!!!), dan weet ik in ieder geval dat het niet aan mijn voorbereiding heeft gelegen en dat is op zich wel een fijn gevoel. Nu is het wachten op de uitslag....ieks!!! Hebben jullie (na het lezen over mijn examenvragen *lol*) ook zin in een kennisvraagje, ga dan naar de MLS-blog!

2 Comments:

D@nielle said...

Ik ben benieuwd naar de uitslag van je examen, hoop dat je het goed gemaakt hebt !

Anita said...

Ik ga voor je duimen!!!!