vrijdag 1 februari 2008

Verwennerij!

Het gaat gelukkig weer een stuk beter. Ik heb nog wel een akkelig hoestje, ben nog snel moe en klink nog een beetje raar (zegt men *lol*) maar ik kan weer een beetje vooruit en m'n ding doen en dat is wel fijn! Met de carnaval zal ik alleen nog wel een beetje rustig aan moeten doen :(.
Zondag ben ik jarig en wordt ik alweer 27. Ik heb mijn verjaardagskadootje van Patrick al gehad...een digitale spiegelreflexcamera!!! Wat een verwennerij he! Ik ben er super blij mee!!! Dit is 'm...

7 Comments:

charlene said...

Ik had het al vernomen hihihi!!! Maar hij ziet er gaaf uit!!! Je boft maar met je ventje hahaha!!! Tot vanavond (bijna) jarig jetje.

charlene said...

Ik had het al vernomen hihihi!!! Maar hij ziet er gaaf uit!!! Je boft maar met je ventje hahaha!!! Tot vanavond (bijna) jarig jetje.

Angelina said...

Wat gaaf!! Alvast gefeliciteerd!!

Mieke said...

skon toestelleke Evi!!
Kom der nou ok knapper ut te zien als de ge bent doarmee??

mama said...

Hij is super! Dat gaan mooie foto's worden. Heel veel plezier ermee!

Natasja said...

Van harte proficiat met je verjaardag!!
Natasja

charlene said...

Proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Nog een keertje dan maar hi)