dinsdag 5 februari 2008

Carnaval 2 en nieuwe challenge blog!

Vandaag zijn we met de crazy amigo's een nieuwe challenge blog begonnen: de Crazy Amigo Challenge! Elke dinsdag zullen wij daar een leuke (stempel)challenge plaatsen en wij zouden het natuurlijk erg leuk vinden als je meedoet! Voor deze week moet ik zelf mijn bijdrage nog maken. Ik heb het nog even te druk gehad met carnaval vieren *lol*. Een paar foto's van gisteren...Ik had een soort gothic-jurk aan en Patrick was verkleed als Ome Willem. Hij heeft het hier al erguhhh naar zin...*lol*...Charlene en Stephan waren verkleed als golf-ers. Eg leuk!!En Miranda als piratenvrouw...ook leuk!Het was een leuke (maar ook wel erguhh lange) dag!

5 Comments:

D@nielle said...

leuk ben benieuwd naar de challenges ! Enne ik ben gek op Ome Willem :D

charlene said...

Het was kei gezellig, maar ook zeker vermoeiend hihihi!!! We hebben ons in elk geval goed vermaakt.

mama said...

Jullie zien er allemaal erruugg leuk uit,maar jij toch ├ęcht het mooist in deze jurk!!!

Klaartje said...

Volgens mij hebben jullie het erg gezellig gehad! Leuke kostuums!!

Anita said...

Ziet er allemaal heel gezellig uit.
En mooie pakkies hebben jullie aan.
Ik ben iig blij dat het weer voorbij is, zeeeeeeeeer zware dagen hihi.