zondag 3 februari 2008

Carnaval!

Bij ons is de carnaval weer begonnen en ik moet eerlijk bekennen...ik heb er nooit zo'n zin in. Maar 'n voordeel daarvan is dat het dan eigenlijk altijd wel weer meevalt. Zo ook gister...ik heb een super leuke avond gehad!!! Veel gelachen, gedronken, gedanst en gesprongen (mijn been is vandaag in staking *au*). Om 12 uur was ik natuurlijk ook nog jarig. Er werd speciaal een liedje van Bon Jovi voor mij gedraaid en ik werd letterlijk versierd (met slingers!). Ook kreeg ik een grote pull met mijn favoriete drankje (je snapt wel hoe ik 's nachts naar huis ging...*lol*). Mijn verjaardag valt dit jaar eigenlijk een beetje in het niet door de carnaval dus deze aandacht was extra leuk...thanx everybody! Hier een paar foto's...Patrick en ik hebben dit jaar samen een pak gekocht, zijn we geen prachtpaar (hihi)?

Dit ben ik met mijn vriendinnetjes Charlene, Miranda en Monique. Alle 3 schatten!
Deze foto had ik beloofd op mijn blog te zetten...hier is 'ie dan Stephan! Zien we er niet grappig uit met onze pruiken?? Hi!Patrick had er geloof ik ook wel genoeg op...zie hier *lol*... En wij nog een keer samen....Vandaag blijf ik lekker thuis zodat ik me weer een beetje kan opladen voor morgen. Na zo'n griepje is dat wel zo verstandig denk ik :)

5 Comments:

Anita said...

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!Leuke foto's joh, en wat zie je er ANDERS uit met die pruik!!!
Fijne verjaardag!!

Godelieve said...

Onherkenbaar!
Gefeliciteerd met je verjaardag!

Mandy said...

Gefeliciteerd Evi! Wat zagen jullie er trouwens prachtig uit!!Dikke smakkerd van Mandy

D@nielle said...

hartelijk gefeliciteerd Evi, leuk dat je het zo hebt kunnen vieren !

Angelina said...

Ik had je bijna niet herkent!!! Ziet er gezellig uit! =)