dinsdag 12 februari 2008

Crazy Amigo's Challenge "The Fabulous 4"

Vorige week is onze nieuwe challenge blog van start gegaan. Vandaag is ons 2e thema verschenen; "the fabulous 4". Dit slaat natuurlijk op the Beatles. Het is een moeilijk (maar wel leuk!) thema vind ik zelf. Gelukkig mogen we ook iets maken met het cijfer 4 en dat heb ik dan ook gedaan. Gister heb ik tot elf uur zitten studeren en toen nog 'even snel' dit kaartje gemaakt. Dat is eigenlijk niets voor mij (dat 'even snel') maar wilde perse meedoen omdat ik onze 1e challenge ook al heb moeten overslaan (schandalig hè...hi!).

11 Comments:

Klaartje said...

ooooohhh Wat 'n lieffie! Kei leuk!

Stempelchaotin said...

Oh this is sooo lovely. Cute image.

Godelieve said...

Even snel? 't Is een erg leuk kaartje!

Audrey said...

Prachtig!!

Anita said...

Schitterend!! En het is ook zo'n lekker joch he.

Annes Art said...

Prachtig Evi!!

claudilue said...

This is so lovley, Great card.

barnie said...

Very lovely, such a beautiful image.

Tania said...

Voor een snelle kaart, vind ik ze toch wel erg schattig!

Caroline van Scrap2be said...

niet veel van te zien, hoor, van dat 'snelsnel'! Erg leuk!

Nancy Dooren aka Nans said...

Wat een schatje!!! Mooie kleuren ook!!!!