woensdag 6 februari 2008

DD #32

Vandaag is op de MLS-blog weer een nieuwe Dutch Dare geplaatst. De nieuwe dare is "NL band/zanger/zangeres". Ik heb gekozen voor Anouk. Zij is voor mij absoluut de beste zangeres van Nederland! Ik heb bij deze LO gekozen voor een donkere achtergrond om een beetje in de "rock-sfeer" te blijven. Verder heb ik voor de groene verf gekozen omdat deze perfect "matcht" met de kleur van de ogen van Anouk op deze foto. Helaas zie je dit effect hier minder goed dan in het echt :(. Ook het rose papier vond ik goed passen bij de foto. Met deze materialen ben ik uiteindelijk gekomen tot dit eindresultaat...

4 Comments:

Anita said...

Wow prachtig Evi!!!!
Ja inderdaad Anouk IS de beste zangeres van Nederland (en omstreken hihi).

Linde said...

héél mooi geworden!

D@nielle said...

geweldig !

charlene said...

Cool!!!!!!