vrijdag 29 februari 2008

Foto van vroeger

Gisteravond ben ik een avondje bij ons mam geweest. Ik wilde zoooo graag even in bad om te ontspannen! Toen heb ik meteen mijn fotoalbums van vroeger meegenomen om wat foto's te kunnen scannen. Deze wil ik gebruiken bij de komende thema's van de Dutch Dare. Vanavond had ik echt nergens zin in en ben ik er maar meteen even voor gaan zitten. Ik heb leuke foto's (en herinneringen) gevonden! Dit is er eentje. Zie je dat konijn? Dat heb ik nog steeds :). Verder heb ik op het moment niet veel te laten zien. Ik ben druk aan het studeren voor maandag (wat totaal NIET wil lukken...grrrr...mijn hoofd zit te vol!) en ook ben ik bezig voor de verhuizing. Patrick en ik hebben deze week de nog benodigde spullen gekocht. We zijn er helemaal blij mee! Nou ja, vooral ik, want het meeste was voor mijn nieuwe hobbykamer*lol*. Maar vanavond zijn we ook geslaagd voor een nieuwe stoel dus Patrick is ook blij. Eigenlijk hebben we nu alles, op wat kleine dingetjes na, dus dat is wel fijn!

4 Comments:

charlene said...

Herkenbaar dat volle hoofd. Vandaag hele dag vrij om te doen wat ik wil en krijg NIETS uit handen. Geen kaart, geen scriptie, niets!! Bleh!!!

Anita said...

Haha ben blij dat ik een leeg hoofd (ben) heb!!! De tijd van studeren ligt al mijlenver achter me GELUKKIG!!!!!! Ik was echt blij dat ik van school kon en van dat leren af was. Maar goed dat we niet allemaal hetzelfde zijn he, want dan konden de scholen wel gaan sluiten lol.
Ennuh super zeg die kast, ik heb hem ook in de bestelling, want mijn kleur hadden ze nl. niet op voorraad.
Leuke foto trouwens, dat kleine meisje wordt volgens mij een ondeugende meid als ik zo die oogjes bekijk!!

Mieke said...

Gaaf Evi!!

lucie sollie - van asperen said...

O wat een gave foto!
he en succes met je studie!

groetjes Lucie