woensdag 13 februari 2008

Hartjesswap en "Things to do"-boekje

Bij de Hooked-on-Atc-groep hebben we een hartjesswap gedaan in het kader van valentijn. Gister lagen er al hele mooie hartjes in mijn brievenbus gemaakt door Paulien. Vandaag heeft Carla mijn hartjes ook ontvangen. Op Carla's blog zie je ze volledig.Het volgende heb ik ook nog niet laten zien. Met de Crazy Amigo's hebben wij een verwennerij-mand gemaakt voor een van de amigo's. We hadden allemaal verzorgingsproducten gekocht (nou ja...Klaartje heeft al het werk gedaan hihi), ieder iets leuks gemaakt en dit in een mand verpakt. Ik had dit "things to do"-boekje gemaakt.

7 Comments:

Lisetta said...

Mooi zeg, wat een geluksvogel die dat allemaal krijgt.

Anita said...

Keileuk Evi!!!
En die hartjes zijn ook helemaal geweldig!!!

Klaartje said...

Je hartjes zijn echt leuk geworden!! En je boekje natuurlijk ook! ;)

D@nielle said...

Ik houd van roze :D het is prachtig !

Angelina said...

Super zeg!!

Mandy said...

Geweldig leuk Evi!!

Annes Art said...

Ja, het is schitterend Evi!! dank je wel nogmaals hé!!