zaterdag 23 februari 2008

Kuta en nieuwe lamp/wekker

Vandaag en morgen is Kuta bij ons. Linde en Mark zijn skien en dit weekend kon de oppas niet. Patrick en ik hadden gepland om vandaag te gaan "shoppen" bij de It's (in Den bosch waar Stephan werkt) dus toen hebben we Kuta maar meegenomen. Eerst was Patrick nog even de auto wezen wassen en in de wasstraat (in de auto) werd Kuta helemaal wild! Hij sprong als een gek door de auto want hij wilde de waterstralen pakken *lol*. Daarna zijn we naar Den Bosch gereden. Kuta moet bij Linde altijd achterin zitten maar hij mocht bij ons voorin en dat vond hij helemaal geweldig!We zijn goed geslaagd! We hebben een nieuwe wasmachine, droger en platte tv met beugel gekocht. Verder ook nog een nieuwe senseo en waterkoker (die we nu hebben zijn nog wel goed maar kleuren niet bij onze nieuwe keuken dadelijk en dat kan natuurlijk niet *lol*). En weet je wat we ook nog gekocht hebben...een Wake up-light. Dat is een lamp cq wekker die je op een natuurlijke wijze wekt. Hierdoor heb je minder moeite met opstaan en heb je minder last van een ochtendhumeur. Stephan zei voor de grap dat deze lamp wel iets voor mij was (hij is met mij op vakantie geweest dus weet er alles van *lol*). Echt, ik kan er 's ochtends NIET uit, druk mijn wekker vaak meer dan een uur vooruit en als ik dan op ben moet ik echt even "wennen". Ik vond deze lamp dus serieus wel een goed idee! Ik ben benieuwd of het werkt?!
Morgen zou ik eigenlijk naar de knallende-kars-dagen gaan (daar komt Tim Holtz!) maar helaas heb ik dit moeten afzeggen. Ik moet zo nodig studeren!! Ik heb over een week alweer examen en moet nog zoveel doen. Dat wordt dus heel de dag studeren :(. Vanavond hoop ik nog even wat te kunnen stempelen/scrappen want daar zal de komende week dus weinig van terecht komen...

5 Comments:

mama said...

Als die lamp bij jou werkt, is hij ECHT goed...hi,hi

charlene said...

Ik verwacht maandag een fris en fruitige Evi op het werk om 8.00 uur hahaha!!!!
Ik ben er bang voor.........

Anita said...

Een wonderlamp????? Waar heb ik dat meer gehoord...volgens mij in een of ander sprookje!?!?!?!
Ben heeeeeeel benieuwd. Zou idd een uitkomst zijn voor jou he.
Succes met studeren en WAT JAMMER dat je niet kunt gaan vandaag!!!

D@nielle said...

ben benieuwd naar je ervaringen met de lamp, ik hoor er goeie dingen over en ik moet in de winter ook zo m'n best doen om op tijd op te staan..... Suc6 met studeren, nu moet je wel slagen ;)

Mandy said...

Ben benieuwd of de lamp gaat werken hihi! Wat heb je een schitterende layouts gemaakt voor de DD en de OLW Evi, wow...