zaterdag 9 februari 2008

MLS kit januari en even bijkletsen

Elke maand worden we (dt-leden van MLS) uitgedaagd om met een kit een layout en een kaart te maken. Het thema van de januari-kit was "Maak een LO over je geliefde". Mijn layout gaat natuurlijk over Patrick :). Dit is 'm geworden...
Hier zie je de creatie's van de andere meiden.Vandaag hadden we MLS-dag. Helaas kon niet iedereen komen maar dat mocht de pret niet drukken. Ik heb een leuke dag gehad! Ik vond het erg leuk om Danielle, Lucie en Kirs "live" te ontmoeten. We hebben lekker gegeten, gekletst, gescrapt en geshopt. Meiden, bedankt voor de gezellige dag!

Het was wel een drukke week...pfff... Eerst carnaval, toen frikadel happen (nee, niet haring *lol*), werken, avondje crazy-amigo's, avondje havo-meiden en dan vandaag nog een lange dag en reis naar Hoofddorp. Het was allemaal erg leuk en het absoluuut waard maar ik ben nu echt helemaal kapot! Dat wordt dus even bij tanken :)

Ooo, en wat ik ook nog even wil vertellen...ik ga (met de Havo-meiden) naar Rockin'Park! Heb er al helemaal zin in! Juni wordt echt mijn maand...eerst paar dagen naar Zwitserland voor het EK-voetbal (ook met de Havo-meiden), dan naar Bon Jovi (met Patrick en een vriend en Linde) en dan naar Rockin'Park. Ik denk dat ik daarna ook wel weer even moet bij tanken :). Maarrrr...June here I come!!!

4 Comments:

mama said...

Wow! Wat een gave vooruitzichten!

Anita said...

SUPER l.o. en wat een leuke dingen heb je in het vooruitzicht!!!

D@nielle said...

het was gezellig ! Enne leuk dat we allebei naar Bon Jovi gaan ! Veel plezier met al het andere, ik kan me ook zo op dat soort uitjes verheugen !

Klaartje said...

Gave LO! En dat klinkt inderdaad als een leuke maand!