maandag 11 februari 2008

Schets #3

Vandaag is er weer een schets verschenen op de MLS-blog. Ik vond het leuk een layout te maken over Lana en haar vakantievriendinnetje Luana. De laatste paar dagen van onze vakantie waren ze dikke vriendinnetjes en echt onafscheidelijk! Heel schattig! De achtergrond is door de foto weer een beetje blauw uitgevallen (is wit!!). Ik had van Klaartje de tip gekregen in zo'n geval even te photoshoppen maar ik kreeg het niet voor elkaar... niet alleen mijn achtergrond werd wit maar ook accenten op de foto en dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling. Uhh...help...Iemand een tip???

4 Comments:

lucie sollie - van asperen said...

O hij is mooi geworden Evi! Leuk zo met die knoopjes.
Ik vond het ook gezellig zaterdag!

gr Lucie

Klaartje said...

Wat een leuke layout weer!

Angelina said...

Gave layout!!

Anoniem said...

Hi,
wat leuk zeg zit ik op je blog te kijken zie ik LANA.
wat gaaf.
Trouwens alles ziet er super uit.
Leuk al die verschillende dingen.
liefs christel