maandag 18 februari 2008

Tagged!

Ik ben 2 keer getagged door Danielle. Komt 'ie dan....

Tag #1

My favorite sites:
http://www.nu.nl/
Ik heb een hekel aan krant lezen en door deze site krijg ik tenminste nog een beetje nieuws mee. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik nogal snel door scroll naar de sport :)

Challenge faves:
Natuurlijk de Dutch Dares en de Crazy Amigo challenge omdat ik hier zelf aan mee werk :)

Guilty pleasures:
Ik hou van eten/lekkernijen/snoep/etc...
Maakt (bijna) niet uit wat, als ik maar iets in mijn mond heb hihi.

Babysitting fave:
Heb ik niet want ik heb geen kinderen.

Creative fave:
Op stempelgebied zijn o.a. mijn favorieten Anne Swinkels en Nellie van Leeuwen. Zij maken prachtige dingen!
Op scrapgebied zijn mijn favorieten Corinne Delis en Marcia Hamelijnck. Uit hun werk haal ik heel veel inspiratie!

Clothing fave:
Ik heb niet echt een favoriet merk maar ik geloof dat ik wel veel van ONLY en 10Feet in mijn kast heb liggen.

Tag#2

4 Jobs:
- aan de kassa bij de midasmarkt (in het weekend)
- hoofdcassiere bij de Albert Hein (in het weekend)
- ik heb ook nog bij Ernst & Young gewerkt
- en dan nu bij een gemeente

4 Movies:
- King Arthur
- Million Dollar Baby
- Inside Man
- en nog 1000 meer...ik hou zo van films! Vooral actie en thrillers!

4 Places I've been:
- Praag
- Bodrum
- Chersonisos (schrijf je dat zo?? Hi!)
- Parijs

4 TV-programs I watch:
- Prison break
- Ally McBeal
- Mcleod's daughters
- Rtl voetbal eredivisie

4 Radiostations:
- radio 538
- 3FM
- radio 1 (langs de lijn)
- radio Veronica

4 Fave foods:
- spaghetti
- stampppot (maakt niet uit welke!)
- frietjes met een viandel speciaal met ketchup ipv curry
- burritos

4 Places I'd rather be:
- in een warm bad
- op vakantie
- in mijn nieuwe huis
- op een werkplek waar ik een creatieve baan heb

4 People to pass this on to: (alleen als jullie het leuk vinden natuurlijk!)
- Anita
- Klaartje
- Charlene
- Linde

2 Comments:

Anita said...

Viandel speciaal????? Haha zo komen we nog eens wat aan de weet he.
Maaruh........mag ik bedanken voor de eer??? Misschien dat iemand anders er meer zin in heeft???
Sorry....

D@nielle said...

thx voor het meedoen, zo leer je elkaar weer een beetje kennen LOL.