woensdag 5 maart 2008

DD #34

Vandaag is het weer tijd voor een Dutch Dare! De dare deze keer is "je NL favoriete traditie". Ik heb een LO gemaakt over een "traditie" waar wij, Linde en ik, vroeger met ons pap en mam elk jaar aan mee deden. Ben je benieuwd naar het verhaal erachter? Hou dan volgende week het MLS-blog in de gaten want daar zullen de Inside Stories van onze DD's verschijnen! Voor de DD en de bijdragen van de anderen meiden klik hier.Gister heb ik een bijdrage gemaakt voor de Crazy Amigo Challenge. Hier moet ik alleen nog een scan van maken. Deze zal dus deze week ook nog op mijn blog verschijnen...

4 Comments:

Anita said...

Prachtige lay-out Evi!!!!!!
Leuke foto van jezelf!!

mama said...

Wat gaaf om deze foto zo mooi verwerkt terug te zien!

D@nielle said...

grappige foto, leuk om zoiets te scrappen en het is ook zo mooi geworden !

Annes Art said...

Prachtige lay-out weer Evi!!