woensdag 19 maart 2008

DD #35 en meer....

Er is weer een nieuwe Dutch Dare online! De uitdaging is "scrap over je favo nederlandse stad". Nou, dat was voor mij niet zo moeilijk! Dat is natuurlijk Amsterdam! Vroeger gingen wij (iig Linde en ik) in de grote vakantie elk jaar een dagje naar Amsterdam om daar eerst een training van Ajax bij te wonen, vervolgens daar foto's en handtekeningen te scoren van de spelers en dan gingen we shoppen en eten bij de MacDonalds. Altijd erg leuk! De laatste jaren is hier niet veel meer van gekomen, al hebben Patrick en ik vorig jaar daar nog wel in een rondvaartbootje gezeten :). Op mijn LO heb ik uiteindelijk een foto gebruikt van de Havo-meiden. Wij zijn namelijk vorig jaar met zn 5-en 2 daagjes in Amsterdam geweest en daar is toen deze foto gemaakt. Vandaar dat er ook staat "HM @ Amsterdam". Ja, als je goed kijkt zie je het staan *lol* ...Vandaag heb ik de uitslag gekregen van mijn examen....ik had een 7! Jippie! Nog een module en dan ben ik klaar..pff... Eigenlijk zou deze module afgerond worden in mei. Vandaag kregen we ineens te horen dat we onze eindopdracht al over 4 weken klaar moeten hebben...uhh, dat was dus paniek! En zeker bij mij vanwege onze verhuizing over 1,5 week. Gelukkig was de leraar bereidt om te kijken of hier iets aan te doen is...dat horen we dan volgende week...ik hoop het zo!
Zo, ik ga me nu klaar maken want ik ga vanavond naar....Psv-Ajax! Patrick heeft een seizoenkaart voor Psv en aangezien de wedstrijd verzet is naar een doordeweekse dag (Patrick was zooo blij met de politie..NOT!!) kan hij dus niet gaan omdat hij moet werken. Dit was voor mij dan wel weer goed nieuws want nu kan ik gaan op zijn kaart. Vorig jaar ben ik toevallig ook naar Psv-Ajax geweest, toen scoorde Ajax 5 keer en heb ik me dus 5 keer moeten inhouden met juichen *lol*...ik ben benieuwd wat vanavond brengt!?

7 Comments:

D@nielle said...

Leuk Evi, gefeliciteerd met de uitslag op naar de volgende ! En hoe was de wedstrijd ?

Klaartje said...

Gave LO Evi!

Anita said...

Skon skon skon!!!!
En weer zo'n prachtcijfer gehaald!! Toppie!!! Go on girl ennuh......succes met de verhuizing.

Godelieve said...

Echt leuk Evi!

charlene said...

Ik vind 't ook weer een hele mooie!!

Annes Art said...

Prachtige Layout Evi, en proficiat met je uitslag en veel succes met je verhuizing!!

rizoa said...

hi.,, blog walking