zaterdag 22 maart 2008

Even bijpraten...

Nog een weekje en dan is het zover...dan gaan we verhuizen. Vandaag al wat spulletjes ingepakt. Ik dacht dat doe ik effe, nou niet dus. Ik wilde de cd's en dvd's vast inpakken. Dat ging op zich best goed maar toen zag ik dat de plastic beschermdopjes van onze plankdragers in onze kastjes waren gaan "werken" door (denk ik) de warmte van de zon. Dat plastic was helemaal gaan smelten en brokkelen. Echt heel vies en plakkerig! Ik moest pinnetje voor pinnetje eruit vissen en schoonmaken :(. Dat schoot dus niet echt op maar ach...het begin van het inpakken is gemaakt!
Vandaag lag de nieuwe kit van MLS in mijn bus. Hier zat o.a. het mooie nieuwe papier van de Franse nieuwkomer Color Conspiracy in. Vanavond ga ik hier eens lekker mee aan de slag! Is veels te lang geleden dat ik tijd had voor te scrappen&stempelen. Ik moet sowieso 3 LO's en 1 kaart maken (moet even vooruit lopen vanwege de verhuizing) dus ik ben wel even zoet. Helaas kan ik die alleen voorlopig nog niet laten zien :(. Maar wie weet kom ik er ook nog aan toe om iets te maken wat ik wel meteen kan laten zien....

4 Comments:

Charlene said...

Zei ik toch hahaha!!! Inpakken is altijd meer werk dan je denkt :) Dusssss veel succes nog. Hoop dat je lekker gescrapt hebt!! Vrolijk pasen!!

mama said...

Wow! Wat is je blog mooi geworden!
x

Anoniem said...

zo meissie, eindelijk je blogske eens bekeken, het is een skôn kunstwerk, maar dat wist ik eigenlijk al, want alles wat jij met je vingers aanraakt is/moet perfect zijn.....daarom heb je mij ook *lol*

groetjes van je menneke xxx

D@nielle said...

hmmmm nou dan is het iig schoon na de verhuizing .... Ben benieuwd wat je gaat maken !