woensdag 26 maart 2008

Hard gewerkt!

Vanavond heb ik mijn bijdrage gemaakt voor de Crazy Amigo Challenge. Het thema deze week is "Shopping". Ik ben zelf niet echt tevreden over mijn kaartje maar laat hem toch maar zien, dan heb ik tenminste nog iets om te laten zien *lol*....Ik heb de laatste dagen wel heel hard gewerkt! Ik heb mijn MLS-bijdrages voor de komende anderhalve week al gemaakt vanwege mijn verhuizing. Ik heb een LO en een kaart gemaakt voor de kit, een LO voor de DutchDare van aankomende woensdag en een LO voor de schets die zal verschijnen op 7 april. Ik ben erg blij dat ik het allemaal af heb gekregen!!
Ben je benieuwd naar de verhalen achter de DD van vorige week? Ze staan vanaf nu op de site!

10 Comments:

christine said...

Wat een zonnig kaartje.
Héél mooi.

Femmy said...

heel mooi!! prachtig plaatje!!

D@nielle said...

juist een heel leuk kaartje. Ben benieuwd naar al je andere creaties. Suc6 met het inpakken !

Mieke said...

Ik vind um schitterend!!

Charlene said...

I love shopping too!!!!! Haha!!! Vind 'm wel mooi trouwens!!!!

truutske said...

Gezellige zonnige kaart!!
Heel mooi geworden.

Anita said...

Jahoor ik vinnum ook heel mooi!!!!!!!!

Lisetta said...

Kei mooi hoor!!

dutchstamptramp said...

Ik vind hem super Evi! Mooie kleuren en wat een geweldig plaatjes

Agitte huberts said...

Ik vind hem wel leuk hoor en dat je nog tijd hebt kunnen vinden terwijl je zo druk bent.

www.creagits.nl