maandag 3 maart 2008

Kadootje voor mezelf

Vandaag was het dan zover...mijn examen! De eerste 9 vragen gingen redelijk goed maar toen ik aan de casussen begon werd het steeds minder. Die vond ik NIET LEUK! Maar bij het napraten in de trein met een studiegenootje bleek dat ik toch meer goed had dan ik dacht. Ik heb nu toch heel stiekem hoop dat ik het gehaald heb....???...

Vandaag is een bijzondere datum voor mij. Sowieso omdat 3 mijn gelukscijfer is maar ook omdat het vandaag precies 2 jaar geleden is dat mijn tumor is verwijderd...en alles is nog steeds goed! En daarom heb ik maar een kadootje gekocht voor mezelf (je moet toch 'n reden hebben om die ring te kopen die je al een tijdje wilde hebben *lol*). Ook zijn Patrick en ik morgen 4 jaar samen en aangezien ik geen kadootje van hem verwacht (hi) was dat dan maar reden 2 om hem te kopen. Dit is 'm...
Jullie denken vast "uhh, leuk al die verhalen en foto's maar krijgen we ook nog creatie's te zien???". Hi,nou...ik heb niet helemaal stil gezeten op creatief gebied :). Zaterdagavond heb ik, tijdens de finale van Idols, een LO gemaakt voor de DD van woensdag. Deze mag ik woensdag pas laten zien dus uiterlijk dan zal er weer wat creatiefs verschijnen op mijn blog :). Verder hoop ik snel weer wat te kunnen stempelen. Dat wordt ook wel weer eens tijd hè!
Ooo, bijna vergeten...Wil je een leuk projectje (en verhaaltje!) zien? Klik dan hier...

4 Comments:

Anita said...

WOW, mooie ring!!! En zeker een goede reden om die cadeau te doen aan jezelf.

D@nielle said...

Mooie redenen Evi, wilde daar al wat over vragen maar wilde bij onze 1e ontmoeting niet te persoonlijk worden ;)
Enne hoop dat je dikke vette voldoende hebt gehaald je hebt er hard genoeg voor geleerd !

charlene said...

Gaaaafffffffff!!!!!!!! Ben benieuwd hoe hij in echie is.
Ennuh je hebt 'm verdiend hihihi!!!
X

Annes Art said...

Je hebt groot gelijk Evi, goed voor jezelf zorgen, en die ring vind ik echt kei gaaf!!