zondag 30 maart 2008

Nieuwtje!

Door al mijn drukke bezigheden ben ik helemaal vergeten een nieuwtje te vertellen...ik heb een nieuwe baan! Ik vind het erg leuk en spannend maar het is ook wel dubbel hoor. Ik werk inmiddels meer dan 7 jaar bij mijn huidige werkgever en ik ben daar echt als "jonkie" binnengekomen (ik was toen net 20). Weggaan uit het vertrouwde nest is dan ook wel een beetje moeilijk :). En dadelijk geen collega meer zijn van Charlene ook! Toen ik het op het werk vertelde kon ik de eerste dagen dan ook alleen maar huilen :). Maar bij ons zijn ze bezig met een soort van fusie wat veel onzekerheid met zich meebrengt en ook heb ik bijna mijn HBO-studie afgerondt (hoop ik) en wil ik graag op dit niveau werken. Deze baan (ik word interne controller) kwam voorbij en ik dacht...laat ik een poging wagen. Totaal onverwacht (voor mij tenminste, omdat ik geen ervaring heb in deze functie) werd ik aangenomen! Het is weer een stapje hoger dus ik vind het dan ook ontzettend spannend! Ik ga 1 juni beginnen en jullie raden nooit waar ik ga werken...in Veghel...4 minuten van de Creatie...o jee!!! Gelukkig kom ik uiteindelijk ook in een hogere salarissschaal hihi!!!

8 Comments:

D@nielle said...

Gefeliciteerd !

lucie sollie - van asperen said...

Gefeliciteerd Evi!
En zo vlak naast zo'n winkel..oei... hopelijk zijn je lunchpauzes niet te lang...haha..

groetjes Lucie

Lisetta said...

Proficiat Evi. Ook al is het even dubbel, het is wel eens goed om van baan te veranderen, dan zie je dat het ook anders kan. Veel plezier enne...iedere dag ff naar de creatie???? $$$$$$$$$$

Charlene said...

Ik vind het ook erg dubbel hoor!!! Maar het is wel super voor je natuurlijk!!!
Hoop dat de verhuizing wat wil vlotten.

Anita said...

GEFELICITEERD!!!!!! Wat dapper om van baan te veranderen!! Hoop dat het je heel goed gaat bevallen.
Ben benieuwd wie je nieuwe werkgever is.
Succes met de verhuizing!!

Klaartje said...

Hi Evi, Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ik zal je wel wat vaker tegen gaan komen..... haha! Succes met je verhuizing!

Godelieve said...

Gefeliciteerd Evi! Hopelijk wordt het een leuke baan!

Angelina said...

Ik zie je berichtje nu pas!! WOW!! Gefeliciteerd zeg!! Super gaaf!!