zaterdag 15 maart 2008

Vanalles wat

Ik heb de laatste dagen helaas geen tijd gehad om te scrappen of stempelen. Beetje druk gehad. Vandaag ben ik ook heel de dag weggeweest. Eerst zijn Charlene en ik bij de huidxpert (mijn tante) geweest voor een schoonheidsbehandeling. Dat is altijd erg gezellig!! Maar soms ook pijnlijk hihi. Daarna zijn we doorgereden naar de Creatie. Vandaag kwam namelijk de nieuwe kit uit. Ik vind hem helemaal leuk!! Het liefst zou ik vanavond lekker gaan scrappen met mn nieuwe spulletjes. Helaas gaat dit niet door want wij hebben een verjaardag :(.
Sinds vandaag heb ik de Silhouette. Jippie!! Deze heb ik 2e hands kunnen overnemen. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd maar ik weet zeker dat ik er erg blij mee ga zijn!
Hebben jullie Charlene's nieuwe site al gezien?! Hij is erg mooi geworden! En dit is niet alleen een leuke site voor stempelaars maar ook voor mensen die houden van spirituele zaken zoals tarot, encaustic en reiki. Ga eens kijken zou ik zeggen!

1 Comment:

Multifuncional said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Impressora e Multifuncional, I hope you enjoy. The address is http://impressora-multifuncional.blogspot.com. A hug.