zondag 27 april 2008

ff bijpraten

Ik ben op dit moment druk bezig voor school. Onze laatste opdracht kost veel tijd en valt eerlijk gezegd ook wel een beetje tegen. Over 2,5 week moeten we de opdracht, het schrijven van een collegevoorstel, klaar hebben en een presentatie houden. Een week later hebben we dan ook nog een individuele verdediging. Ik ben echt blij als het erop zit!
Op dit moment werk ik ook op vrijdag (anders heb ik door mijn vertrek niet genoeg vakantieuren voor mijn geplande week vakantie in mei) en hierdoor (en dus al het werk voor school) voelt het weekend nu een beetje kort. Gelukkig hoef ik deze week maar 2 daagjes te werken en heb ik dan lekker een paar daagjes vrij!
Afgelopen week heb ik wel gezellig 2 avondjes kunnen scrappen bij Linde. Zo'n avondjes zijn nu extra fijn! Helaas kan ik nog niet laten zien wat ik heb gemaakt. Vandaag ben ik ook nog even snel mijn hokkie ingedoken om een kaartje te maken. Ook dit kaartje kan ik nog niet laten zien :(. Maar woensdag verschijnt er weer een nieuwe Dutch Dare, met een leuke guestdesigner!, dus dan kan ik sowieso weer iets laten zien!

3 Comments:

Klaartje said...

Druk druk druk! Succes met alles!

D@nielle said...

suc6 met de afronding, hoop dat je alles op tijd klaar krijgt !

Anita said...

Nou succes Evi, zettum op, je kuntut!!!!