zondag 13 april 2008

Mijn nieuwe hobbykamer

Wat een genot om nu eindelijk een eigen ruimte te hebben! Niet meer alles in de huiskamer in een kast gepropt, niet meer elke keer alles op hoeven ruimen, geen zeurende Patrick meer als ik aan het "fohnen" ben (met de heattool *lol*), de printer in de beurt en lekker veel werkruimte met al mijn spulletjes om me heen...heerlijk!! Ik heb nog geen tijd gehad om er ook daadwerkelijk in te werken maar daar komt vandaag verandering in...ik heb een heerlijke hobby-middag gepland!
(Met op de achtergrond natuurlijk radio 1 om het voetbal te luisteren...dat is weer spannend!)

Dit is mijn hokkie...Met 2 GEWELDIGE kasten van de Ikea (PAX-kasten). Het zijn eigenlijk klerenkasten maar je kunt ze zelf indelen. Ik heb (afgekeken bij Nellie en Anne) heel veel sokken-laadjes genomen met daarin vakverdelers en dan is het echt de perfecte kast voor onze hobby!Er kan echt heel veel in!Al mijn inkten, thickers, alfabets en lintjes op kleur en soort...heel handig!Dit is mijn buro met spulletjes die ik veel gebruik. Eerst zaten deze stickers en rub-ons in een map gepropt. Nu zie ik ze hangen en vergeet ik daardoor ook niet dat ik ze heb (*lol*)Ook nog wat kleur- en schrijfmateriaal op de vensterbank...En dan mijn nieuwe klok. Er zitten allemaal klipjes aan waar nu mijn gekregen verjaardagskaartjes aan zitten. Staat erg leuk!En als laatste mijn mooiste nieuwe aanwinst. Dit kastje heeft mijn opa speciaal voor mij gemaakt! Ik kan er al mijn scrapvellen in kwijt. Zo fijn! Ik ben er dan ook erguhh blij mee!
Opa, harstikke bedankt!!

11 Comments:

M@rtine said...

Dat is wel een hele mooie scrapkamer! Veel plezier ermee!
Liefs martine

Anita said...

PRACHTIG!!!!! Wat een fijne kamer en alles zo overzichtelijk, heerrrrrrlijk!!! Heel veel plezier in je nieuwe "hokkie".

Annes Art said...

Zo Evi, dat ziet er perfect uit!! en inderdaad die scrappapier kast is superrrrrrrrrr!!Heel veel plezier ermee!!

Klaartje said...

Wow! Gave kamer is het geworden! Daar ga je vast nog heel veel uurtjes in doorbrengen!

Charlene said...

En in het echie is ie ook al zo mooi!!!

lucie sollie - van asperen said...

Wow wat een superkamer! om jaloers op te worden. Heerlijk joh, dat zul je je vast wel vermaken...

groetjes Lucie

Godelieve said...

Veel plezier in je super scrap/stempelkamer!!

Linde said...

Ik ben JALOERS!!!! haha!
Het is je van harte gegund natuurlijk! Veel plezier ermee, en ik zal er vĂ¡st ook nog wel wat uurtjes in doorbrengen!
Kuzz Linde

D@nielle said...

wat een geweldig idee Evi die kledingkasten met die lades ! Het lijkt op van die lades van de drukkerijen maar dan een stuk goedkoper ! Wat zal jij een plezier hebben in die kamer !

HARTENKERSJE said...

Oh heerlijk nu je eigen stekkie, helemaal naar je hartlust scrappen.
En helemaal handig met die vakjes, heel overzichtelijk ook.
Veel scrapfun!!

lfs Kirs

Caatje said...

Veel plezier in je nieuwe kamertje.
Het ziet er allemaal geweldig uit.