zaterdag 19 april 2008

Nieuw van Stijl&Co

Van Charlene en Stephan hebben wij kadobonnen gekregen van Stijl & Co, een eigentijdse woonshop in Helmond. Ik kende deze winkel nog niet maar had al wel gehoord dat ze ontzettend mooie dingetjes verkopen. Gister ben ik maar eens een kijkje gaan nemen. Wat een prachtwinkel!! Ik liep nog net niet te kwijlen *lol*. Ik wilde graag iets voor op de eettafel en dit is het geworden...Onze inrichting bestaat o.a. uit oranje en rood, vandaar de combinatie. Volgens de verkoperster een "aparte" combinatie (niet het setje zelf maar een rood/oranje inrichting). Dat was idd ook een "uitdaging", deze kleuren samen, maar wij zijn gelukkig erg blij met het resultaat.
Ik was erg benieuwd of Patrick de schaal e.d. wel mooi zou vinden maar gelukkig was hij erg enthousiast (behalve over de nep-bloem, die vond hij maar niks *lol*). Ik ben er erg blij mee!!! Bedankt Charlene en Stephan!

5 Comments:

Charlene said...

Fijn dat je goed bent geslaagd!!! Gave winkel hé!!! Ik vind het heel mooi. En ook de bloem hihihi.

mama said...

In het echt vind ik hem nog veel mooier overkomen, omdat het zo heel goed past bij de rest Echt prachtig!!! x

Anita said...

GAAAAAAAAF!!!!!!
En wat zou er mis zijn met rood/oranje????het is een prachtige combinatie!!!!!!!!!!!

Klaartje said...

Aparte combinatie!? MOOI juist!

D@nielle said...

ziet er mooi uit !