woensdag 23 april 2008

Receptenboekje Linde

Ons Linde is bezig met het scrappen van een receptenboekje. Ze vroeg of ik ook een pagina voor haar wilde maken met een receptje van mij. Nu kan ik niet goed koken (en dit is zwak uitgedrukt *lol*) en heb ik dus eigenlijk ook niet echt een "eigen" receptje. Wel heb ik ooit van de moeder van Charlene geleerd om aardappelsalade te maken. Deze valt altijd bij iedereen goed in de smaak, zelfs als ik hem maak *lol*, dus daarom heb ik deze gepakt. Dit is mijn recept geworden... Voor het totale receptenboekje van Linde tot nu toe klik hier.

5 Comments:

mama said...

Dit is inderdaad echt jóuw recept. Heerlijk! En een heel mooie bladzijde! x

Klaartje said...

Leuke pagina!

Anita said...

Leuk hoor zo'n receptenboekje!!
Mooi gemaakt Evi!!

Charlene said...

Ja lekker hé die salade!!!! Super mooie pagina geworden!!!

Annes Art said...

Leuk idee zeg, en een hele mooie blz. geworden!!