maandag 7 april 2008

We zijn over!

We zijn klaar met verhuizen!! Yeah! Ik ben zooo blij. Niet alleen omdat we klaar zijn maar ook met het resultaat! En...ik heb nu een eigen hobbykamer. Jippie!! Nu nog tijd om erin te zitten *lol*.
Normaal gesproken zit ik vastgeplakt aan mijn fototoestel maar nu met de verhuizing heb ik geen een foto gemaakt. Erg hè! Veels te druk bezig geweest steeds. Maar ik beloof het...ik zal nog wat foto's van mijn nieuwe stekkie laten zien hoor :).
Nu eerst even uitrusten want ik geloof dat het nodig is. Net ben ik héél hard gevallen omdat mijn been/voet gewoon niet meer mee wilde. Vermoeidheid vermindert de kracht, die ik nog heb, in mijn (klap)voet en ik bleef er dus achter hangen...gevolg...gestrekt op de grond! Au!! De reactie van Patrick, die onder de douche vandaan kwam rennen, was "daar heb je nu je spalk en/of kruk voor". Tja...dat is waar...maar een kusje was op zich ook wel lief geweest *lol*.
Maar goed, voor nu dus even geen foto's en/of creatie's maar als het goed is kan er elk moment een nieuwe schets verschijnen op het MLS-blog en dan zal ik mijn beloofde LO over Texel laten zien.
Als laatste wil ik graag iedereen, in het bijzonder ons mam en ook Ramon, Hennie en Wiel (die kan geen laadje meer zien want heeft mijn Ikea-stempel/scrapkasten in elkaar gezet *lol*), bedanken voor alle hulp met de verhuizing!!

5 Comments:

Charlene said...

Fijn dat je klaar bent, maar baluh dat je gevallen bent.
Gelukkig valt de schade nog mee. Nu ff lekker proberen te relaxen!!!

Anita said...

Goed van jullie dat jullie klaar zijn met de verhuizing.
Maar nou moet je niet van die rare stunten uit gaan halen he, een beetje gaan liggen vallen.....
Hoop dat je je niet te erg hebt bezeerd.
Kzieje donderdag!!!

mama said...

Graag gedaan!Ik heb een super gezellige week gehad, ook al moest ik als een zwerver over straat *lol*!

Lisetta said...

Evi veel plezier in jullie nieuwe huis en...zeker in je nieuwe hobbykamer.
Beterschap met het vallen en doe je een beetje voorzichtig.

Mieke said...

Lekker dat het klaar is !!
En nu ff rust he!!
Kijk uit naar de foto's van je nieuwe stekje!!