vrijdag 23 mei 2008

Afscheid!

Vandaag was mijn laatste werkdag in Geldrop. Wel raar hoor na 7 jaar! Ik zal al mijn collega's (nou ja, de meeste....*lol*) ontzettend gaan missen, een paar in het bijzonder. Natuurlijk allereerst mijn vriendinnetje Charlene! Onze vriendschap blijft natuurlijk maar het zal toch wel anders zijn. Nu zagen we elkaar automatisch bijna elke dag en kon je met alles, op prive- en werkgebied, meteen bij elkaar terecht...het was immers maar een paar meter lopen. Daarnaast konden we elke ochtend even bij kletsen over het weekend/de avond daarvoor en konden we samen pauzeren. We blijven natuurlijk vriendinnen, blijven leuke dingen doen en lief&leed met elkaar delen (tenminste..dat hoop ik...hihi!) maar op het werk ga ik haar echt missen hoor!!!
Daarnaast ga ik Marieke, Marijke en mijn kamergenoot Jeroen ook erg missen! Met hun heb ik in de jaren ook wel een "speciale" band gekregen. We konden het erg goed met elkaar vinden en hadden erg veel lol! Je zou bijna vergeten dat er ook nog gewerkt moest worden *lol*.
Niet mijn collega's dus maar mijn werk is uiteindelijk de reden dat ik het ergens anders ga proberen. In mijn werk had ik namelijk niet zoveel uitdaging meer. Ik hoop deze uitdaging in Veghel weer te vinden. Wel spannend hoor!
Ik heb een ontzettend leuke laatste dag gehad! En ik ben echt ontzettend verwend met super leuke kado's!!! Je zult het niet geloven maar mijn collega's hebben gescrapt! Echt waar...zo leuk! Ze hebben allemaal, met behulp van Charlene, een kaartje gemaakt en daar heeft Charlene vervolgens een boekje van gemaakt. Kijk nou eens wat leuk....Daarnaast heb ik nog veel andere leuke kado's gehad! Een boek over Ajax, bloemen, kaartjes, een plantje, een fles wijn, een boekenbon, een vriendinnenboekje (met daarin alle collega's) en 2 vette bonnen van de Creatie. (Ik kan morgen shoppen!!!!)Ook heb ik van Charlene nog leuke kadootjes gekregen! Een toepasselijke stempel (die ook super leuk is om te gebruiken bij het scrappen!) en vilten vlinders...ook super leuk!Mijn kamergenoot Jeroen heeft alvast boodschappen voor mij gedaan voor mijn nieuwe werkplek in Veghel. Ik eet nogal graag als ik aan het werk ben...vandaar :). Het leuke is, dit eet ik ook echt allemaal op het werk! Hij heeft echt goed opgelet hihi. Super leuk!!Ik had zelf ook nog een kleinigheidje gemaakt voor al mijn collega's....Na het werk hebben Charlene, Marieke en Jeroen mij nog getrakteerd op een lekkere lunch...bedankt hè!! Dat was een lekkere en leuke afsluiting! Ik ga nu even bijkomen van alles en op mijn gemak het vriendinnenboekje en dag-dagboek lezen! Ik heb vandaag nog niet echt hoeven huilen maar misschien dat ik bij het bekijken en lezen daarvan nog wel een traantje wegpink....:)

3 Comments:

Anita said...

Nou zeg...........wat een verwennerij!!!!!!!
En hoe leuk, dat je collega's aan de scrap zijn gegaan!!
Supergaaf!!
Afscheid nemen kan toch ook wel leuk zijn zie ik ;).
Heel veel succes in Veghel!
Nu kun je zooooooooooo bij de Creatie binnenwippen tijdens je lunch hihi!!! Erg aanlokkelijk :).

Charlene said...

Gelukkig duurt afscheid nooit zo lang hihi (bij ons dan). Ik zie je strakjes...............
Bedankt voor de fijne samenwerking!!!
X
P.S. Heb de foto van het boekje gejat hihi.

D@nielle said...

wat een leuke & bijzondere kadootjes allemaal !