donderdag 29 mei 2008

DD #40, sneak peak en ff bijkletsen

Deze week heb ik zelf een keertje de dutch dare overgeslagen maar de andere meiden hebben zeker niet stilgezeten! Kijk snel hier voor de nieuwe DD!
Sinds dinsdagmiddag voel ik me gelukkig weer wat beter. Ik heb toen meteen mijn make and take voor aanstaande zaterdag gemaakt. Een sneak peakje...Ik heb dinsdagavond dus ook nog een avondje kermis mee kunnen pikken. Het was een gezellige avond maar toen ik gister wakker werd was de pret snel over...ik had hele rare uitslag op mijn armen en buik?! Ik kon geen dokter te pakken krijgen (ja voor super spoed maar dat vond ik ook weer overdreven) dus toen maar even afgewacht. Gelukkig trok het na een paar uur weer weg. Niks aan de hand dus...dacht ik. Patrick en ik waren vervolgens lekker gaan winkelen (en heel goed geslaagd!), daarna lekker wezen eten en toen naar de film. Nou, ik zit dus in de bios...begint mijn hele lijf toch te kriebelen! Oke, er zaten wel enge mieren in de film *lol* maar ik voelde dat er meer aan de hand was. Ik werd er helemaal gek van! Terwijl we uit de bios lopen (na afloop film) kijkt Patrick mij aan en zegt "ik denk dat we maar even naar de dokter gaan...".O jee!! Ik zat dus helemaal onder de uitslag! Gelukkig konden we zo laat nog in het ziekenhuis terecht en kreeg ik zalf en pilletjes. Ik bleek een allergische reactie te hebben die wrs een paar dagen duurt. Waarvan? Geen idee! Het ergste...ik had vandaag introductiegesprek op mijn nieuwe werk. Ik had dus amper geslapen en zag me ook al helemaal als krentenmik daar aankomen. Gelukkig viel dat wel mee want vanochtend was het voor een groot deel weggetrokken. Pff!! Helaas wil dit nog niet zeggen dat het nu weg is want dat hoort er schijnbaar bij en dan komt het 's avonds weer terug. Ik ben dus benieuwd hoe ik er straks uit zie! Maaruhh, ik had vandaag dus introductiegesprek op mijn nieuwe werk en dat was wel leuk. Iedereen een handje geven en mijn nieuwe werkplek gezien. Ik heb wel zin om maandag te gaan beginnen :). Ik hoop dan wel zonder uitslag hi!

2 Comments:

Anoniem said...

ik wens je een goede start as maandag: zónder bultjes!!

groetjes
Mariëtte

Anita said...

OHHHHHHHH je bent allergisch voor vakantie hihi......OFFFFFFFF voor de kermis LOL.
Maargoed dattie is afgelopen.
Beterschap en succes a.s. maandag.
Fijn weekend.