zondag 11 mei 2008

De Efteling

Vandaag zijn we met Patrick's werk naar de Efteling geweest. Het bedrijf bestaat morgen 60 jaar dus tijd voor een feestje! Eerst kregen we met zn allen (400 man!) koffie met gebak. Daarna hadden we "vrij" en zijn we met een groepje door het park gelopen. Ondanks het warme (zwem?!)weer en moederdag was het best wel druk. We hebben dan ook meer terrasjes gezien dan attractie's. Een keer zijn we wel in de rij gaan staan, namelijk bij De Vliegende Hollander. Ik durf normaal nergens in wat ook maar een beetje hard en hoog gaat maar het zag er niet zo eng uit dus nadat ze me overgehaald hadden ging ik mee. Nou, zo heb ik HEEL de rit gezeten...met geluid!!!...Ik zweer het, ik heb mijn ogen niet open gehad en nog nooit zo hard gegild*lol*! Voor één keer "leuk" maar echt...NOOIT meer!
De rest van de middag hebben we heerlijk op het terras gezeten maar na een paar uur zijn Patrick en ik toch nog even met zn tweetjes door het park gelopen...je komt niet elke dag in de Efteling toch?! Inmiddels was het al iets minder druk en zijn we nog in die Carnavalwagentjes (je weet wel...), Villa Volta (dat was héél raar!) en Droomvlucht geweest. Daarna kwamen we weer bij elkaar voor een heerlijk buffet. Het was een erg leuke dag!!

Hier nog wat meer foto's...

3 Comments:

Anita said...

Haha hoe grappig je dat verteld.....ik zie het al helemaal voor me.
En trouwens, die "gillende" foto doet me denken aan een stempel die ik gekocht heb in Zeist. Ik zal er binnenkort eens iets mee maken, misschien herken je hem ook meteen lol.

D@nielle said...

hihi ik heb alleen problemen als het langzaam gaat en/of wiebelt, dus een reuzenrad & skiliftjes vind ik vreselijk.... Leuk dat je toch wat attracties hebt uitgeprobeerd. Enneh die foto is de moeite waard om te scrappen !!

Charlene said...

Nou, jullie hebben je wel vermaakt volgens mij!! Leuke foto's!!!