zondag 4 mei 2008

Geboortekaartje

Een collega van mij is papa geworden (van Jop). En aangezien ik niets heb met baby's en niets heb met zoete kleurtjes, heb ik ook niets met het maken van geboortekaartjes....aajj...probleem!!
Ik wist natuurlijk al een tijdje dat ik er eentje moest gaan maken (zeg maar een maand of 8 *lol*) dus heb ik stiekum een beetje rondgesnuffeld. Dit kaartje van Marcia kwam ik tegen. Precies goed! Geen zoete kleurtjes, geen baby-gedoe :) maar toch een leuk geboortekaartje! Door dit kaartje heb ik me dus laten inspireren (lees; heb ik bijna nagemaakt). Jaja, ik weet het, de mijne lijkt er best veel op...maar ik vond hem ook zo leuk!!! Dus Marcia, als je dit toevallig leest, thank you thank you voor de inspiratie!! Jij hebt me echt van een probleem geholpen :). Ik moet er de komende tijd nog een aantal maken (ik weet het niet...op een of andere manier komen die baby's altijd allemaal tegelijk *lol*) dus ik hoop de komende tijd nog meer inspiratie op te kunnen doen! Tja, en anders worden ze allemaal hetzelfde....met een andere naam dan...uhh...denk ik....

4 Comments:

Audrey said...

Geweldig kaartje Evi!

lucie sollie said...

Wat een superleuk kaartje! of keigaaf zoals jij altijd zegt!

groetjes Lucie

Anita said...

Het is idd een leuke kaart!!!
Jij hebt de datastempel ook zie ik hihi, leuk he.

D@nielle said...

lieve kaartjes (die andere ook !)!