woensdag 21 mei 2008

Geslaagd!

Vandaag had ik voor de allerlaatste module van mijn opleiding een "toets". Als opdracht moesten wij een beleidsstuk schrijven en dit moesten wij vandaag individueel verdedigen. Ik was er wel een beetje nerveus voor omdat deze laatste module voor mij niet geheel op rolletjes liep en het ook zeker niet mijn ding was. Maar de zenuwen waren voor niets want het viel héél erg mee en ik ben dan ook geslaagd met een 7! Jipppiieeee! Ik ben nu, letterlijk en figuurlijk *lol*, klaar met de opleiding! Dat is echt een fijn gevoel! Diplomauitreiking....here I come!!!!!!

9 Comments:

klaartje said...

Woohoo!! feestje! Gefeliciteerd!!

HARTENKERSJE said...

ole ole jippie jippie.....van harte gefeliciteerd. Heerlijk helemaal klaar!

lfs kirs

D@nielle said...

woohooo gefeliciteerd meid, ben zo blij voor je ! Volgende week proosten we even.

Anita said...

Ik vinnut keigoed....ik vinnut keigoed....lalalalalalala...
GEFELICITEERD en geniet van je vrijheid!!!!!!!

lucie sollie said...

Wow! Super! Gefeliciteerd!
nu genieten van het 'vrije' leven!

gr Lucie

Charlene said...

Had het al gezegd, maar nog een keertje.....GEFELICITEERD!!!!!!

Audrey said...

Gefeliciteerd!!!

christel said...

gefeliciflapstaart.
kei goed gedaan.
groetjes van ons

Angelina said...

Van harte gefeliciteerd Evi!!! Super gaaf!!