zondag 25 mei 2008

Kermis

Op het moment is het kermis bij ons in het dorp. Dat betekent weer feesten voor ons en hard werken voor Linde en Mark. Op het plein was het gister super druk maar wij zijn gewoon in onze "vaste" kroeg gebleven. Daar was het helaas niet super druk en het was dan ook geen spetterende avond maar ik heb het toch wel naar mijn zin gehad (zeker na een paar borreltjes komt het dan meestal toch wel goed *lol*). Ik had natuurlijk weer mijn cameraatje op zak (wat Patrick overigs maar stom vind in een kroeg) maar daar geef ik niks om...je krijgt dan wel altijd leuke (scrap)foto's! Dit zijn er een paar van gisteren....Patrick en Stephan....mijn menneke en die van Charlene...Ikke, Miranda en Monique....die hebben jullie vast al vaker voorbij zien komen hier...Ikke en Marion, een vriendinnetje van een vriendinnetje én een collega van een ander vriendinnetje...snappen jullie het nog?...nou ja, ik heb iig altijd erg veel lol met haar in de kroeg!Ikke, Bert en Miranda als Charlie's Angels...*lol*....
En als laatste ikke met mijn schatje...

Vandaag ben ik overigens thuis gebleven van de kermis. Ik ben echt ZO moe! De rare weken van de afgelopen tijd met toch wel wat stress en drukte (verhuizing, school, extra werken en afscheid werk) zijn me toch niet helemaal in de koude kleren gaan zitten. Ik heb nu een weekje vrij (voordat ik aan mijn nieuwe baan begin) en ik geloof dat mijn lichaam nu zoiets heeft van "pffffff.....". Daarbij heb ik ook wat last van mijn keel en dat heerst geloof ik dus dan maar even wat rustig aan. En ach, morgen is er weer een dag...met nog steeds kermis...en ik ben ook niet zo bang om iets te missen dus dat scheelt weer! (Dit trouwens integenstelling tot Patrick *lol*...)

1 Comment:

HARTENKERSJE said...

Oh heerlijk foto's....die tijd is voor ons achter de rug maar helemaal verrijkt met kids. Later met ze naar de kermis en feesten ha.

lfs kirs

p.s. verheug me jou weer te zien aaank zaterdag!