zaterdag 31 mei 2008

Make and Take bij MLS en Tina Turner

Vandaag was er voor het eerst een Make and Take bij MLS. Het was erg gezellig!
Hier een paar foto's...
Kirs geeft hier haar make and take...een hele leuke en praktische boekenlegger!!
Ik heb hem zelf ook nog even gemaakt want hij was zo leuk!Lekkere cake-jes!Er werd ook volop geshopt (ook door mij en Linde...natuurlijk *lol*).Dit had ik gemaakt als Make and Take...een collage in een showtas voor visitekaartjes...
Dit was voor mij de eerste keer dat ik een klein workshopje gaf en ik vond het erg leuk om te doen! Het embossen op de hartjes was voor de meesten nieuw en dat was dus leuk om uit te leggen!
Mijn dag begon ook al HEEL goed! Nou ja, vooruit...na wat bloed,zweet en tranen dan. Vandaag begon de voorverkoop voor het concert van TINA TURNER!! Mijn DROOM!! Nooit verwacht dat die nog ooit uit zou komen!! Het was een hele bevalling maar na heel wat internetwerk door ons mam en heel wat gebel door mij en Linde hadden we kaartjes!! Jippie!! Achteraf blijkt wel geen staanplaatsen maar ach....WE GAAN! Het zweten bleek nu wel uiteindelijk voor niets want er is een 2e concert bij gekomen (omdat de 1e zo snel ging) en dit concert is nog niet uitverkocht. Dussss voor diegene die nu denken "Tina Turner...dat wil ik ook!"...het kan nog!...

4 Comments:

lucie sollie said...

Dat ziet er gezellig uit Evi! Jammer dat ik niet kon. volgende keer beter....

gr lucie

Anita said...

Nou keileuk toch he, zo'n workshop geven.
Ziet er erg leuk uit.

Klaartje said...

Leuke collage!! en Tina Turmner kaartjes, gaaf zeg!

Design Team Memory Lane Scrapbooking said...

het was zo gezellig, ook ontzettend leuk dat Linde ook mee was. Zo leuk dat je naar Tina gaat, ik heb haar al genoeg gezien hihi. Maaarrrrr we hebben net kaartjes voor Meatloaf gekocht en Kylie komt er ook al snel aan !