maandag 26 mei 2008

Make and Take

Afgelopen zaterdag zijn Charlene en ik naar de Make and Take bij de Creatie geweest. Na een workshopje zijn we eerst gaan shoppen. Ik had een vette bon te besteden dus dat was lekker winkelen! In plaats van te twijfelen wat ik zou nemen kon ik nu gewoon alles in mijn mandje stoppen. Nou ja, alles...je snapt wat ik bedoel *lol*. Ik had helemaal niet op de prijzen gelet dus het was even afwachten bij de kassa maar ik hoefde uiteindelijk maar 1 euro bij te leggen (de kit van Linde en Floor niet meegerekend dan)...goed hè! Dat was dus echt leuk shoppen!
Daarna zijn we even lekker in het zonnetje gaan zitten (je zult het niet geloven maar ik ben WEER verbrand!). Terwijl we daar zaten kwamen we eigenlijk tot de conclusie dat we niet zo in een "creabea-mood" waren (ja, ik schrok er zelf ook van *lol*). We zijn toen maar doorgereden naar het centrum om daar vervolgens verder te shoppen :). Ik kon voor niets slagen maar Charlene had 2 leuke paar schoenen gekocht!

Heb jij de Make and Take van de Creatie gemist (of heb je zin in nog zo'n leuke dag) dan heb je aanstaande zaterdag een herkansing bij MLS! Voor meer informatie klik hier. Enne, iedereen die die dag komt krijgt zo'n 25% korting op het gehele asoortiment (muv reeds afgeprijsde artikelen)!

Ik hoop dan weer beter te zijn want ik ben nog steeds niet fit :(. Weer geen kermis voor mij dus vandaag...

1 Comment:

lucie sollie said...

O Evi toch....niet in de scrapping-mood...nou ik snap het wel hoor, je bewaart gewoon je energie voor zaterdag!

groetjes Lucie