zaterdag 3 mei 2008

Shop-nieuws en ff bijkletsen

Allereerst heb ik leuk shop-nieuws van MLS:
- Het is vandaag in de US NSD (Happy Scrapbooking Day!!) en dat vindt MLS ook wel een feestje waard! Alle bestellingen die vandaag nog geplaatst worden boven de 15 euro krijgen een leuk presentje!
- En hou 31 mei vrij in je agenda! MLS geeft dan een feestje omdat ze deze maand 3 jaar bestaan! Er is dan een meet & greet met het DT (ja, ik ben er dan ook hi), leuke prijzen, extra kortingen, make & takes en taartjes!
- En natuurlijk bij verjaardagen horen traktaties dus geeft MLS deze maand al hun klanten 10% korting op het gehele assortiment (muv reeds afgeprijsde artikelen).
Dus laat deze post verder voor wat hij is (ik kletst toch maar wat hihi) en ga snel hier shoppen! O, kijk dan eerst nog wel effe snel naar deze foto, dat is de kit van mei, misschien dat er iets leuks bijzit wat je dan meteen kunt bestellen *lol* ??
***Er zitten alweer 3 vrije daagjes op. Wat gaat de tijd toch hard! Woensdag op koninginnedag heb ik overdag heel de dag met mijn laptop in bed gelegen...Mcleod's daughters (mijn nieuwe verslaving!) kijken op Youtube (heel handig!). 's Avonds zijn wij op stap geweest. Donderdag vervolgens weer bijna de hele dag in bed gelegen, dit keer met Patrick en 24 (ook een hele gave serie!). 's Avonds ben ik mijn hok ingedoken om een geboortjekaartje te maken voor een collega. Deze zal ik morgen laten zien. Eerst even zeker weten dat hij is aangekomen (niet dat hij op mijn blog kijkt *lol*). Gister heb ik boodschappen gedaan, gepoetst, geshopt en ben ik met ons mam een proefrit gaan maken in (jaja!) haar nieuwe auto! Hij is leuk!! Toen nog lekker chinees gegeten met ons mam en Linde en toen snel naar huis want mijn vriendinnetjes (de Havo-meiden) kwamen 's avonds naar mijn nieuw huisje kijken en spelletjes doen. Van dat laatste is alleen niets terecht gekomen *lol*. We waren veels te druk aan het kletsen en outfits aan het zoeken op internet voor onze EK-trip naar Zwitserland. Na deze trip zal er weer hard gescrapt moeten worden want ik heb ze allemaal een boekje beloofd :). Vanochtend ben ik voor school bezig geweest. Wat ik de rest van de dag ga doen weet ik nog niet...iig iets leuks! Of toch sporten??Morgen hebben we verjaardag van Mark (van ons Linde) en maandag moet ik naar Zeeland (provincie Zeeland...poeh...ver!) voor school. Ooh, wat zal het fijn zijn als we klaar zijn!!!!!

1 Comment:

Anita said...

Jij kunt zooooooooo de reclame-wereld in Evi. Hahaha ze hebben een goeie aan jou daar bij MLS.
Goeie reis maandag naar het verre Zeeland, en succes.