zondag 8 juni 2008

Crazy Amigo's @ Art Journey

Gister zijn we met een aantal van de Crazy Amigo's naar de Art Journey in Sleen geweest voor een workshop en natuurlijk ook om te shoppen. Het was een heel eind rijden maar het was het zeker waard!!! Wat een leuke workshop!! We hebben een soort van boekje gemaakt maar ik heb het nog niet af dus kan het nog niet laten zien. Eigenlijk was mijn voornemen om het gister thuis meteen af te maken maar toen ik eenmaal thuis was, even had bijgekletst met Patrick en mijn spullen voor vandaag had ingepakt was ik zo moe dat ik ben gaan slapen. Het was toen inmiddels ook al half twaalf en aangezien ik om 6 uur was opgestaan, een hele dag creatief bezig was geweest en bijna 6 uur auto had gereden was dat natuurlijk ook niet zo gek *lol*. Maar ik ga het boekje zeker nog af maken dus dat zien jullie nog. Het was een erguhh gezellige en leuke dag! Lousise, bedankt voor de leuke workshop en alle goeie zorgen!! En natuurlijk Crazy Amigo's, bedankt voor de gezelligheid!!

Een aantal foto's......
De inhoud van auto 1......*lol*....Anne, Charlene en ik druk aan het snijden....Tussen de middag hebben we lekker buiten geluncht!De workshopruimte....Waar zou onze naam Crazy Amigo's vandaan komen *lol* ???
Als afsluiting hebben we bij brasserie Chaoot in Sleen gegeten. Het was erguhh lekker!! Ik had een zalmwrap en een granalenspies in knoflookolie...jammie!!!

Zo, nu ga ik mij klaarmaken voor mijn tripje naar het EK. Ik heb er zin!!
Tot dinsdag! Of misschien toch woensdag als ik bij thuiskomst meteen mijn bedje in kruip (en die kans zit er misschien wel in *lol*)

2 Comments:

Klaartje said...

Bedankt voor de 'lift' gisteren! :) enneh.....veel plezier in Zwitserland! Olé!

Anita said...

Ja het was een topdaggie he, leuke workshop, leuk gezelschap, lekker eten.....wat wil een mens nog meer?? Voor herhaling vatbaar.