woensdag 25 juni 2008

DD #42

Vandaag is er weer een nieuwe Dutch Dare geplaatst. De uitdaging is dit keer "gekte". Waar ben je helemaal verslaafd aan of waar wordt je helemaal wild van? Nouuuu...daar kan IEDEREEN toch wel iets mee?? Haha! Ik heb een LO gemaakt over, je raadt het al, voetbal! En dan om precies te zijn over het moment dat Van Nistelrooij de 1-0 maakt tegen Italie en ik op het oranjeplein in Bern sta. Jazeker....toen werd ik helemaal wild!!! Zie foto *lol*. De titel slaat op het feit dat er veel mensen waren die dachten dat het buitenspel was....nee hoor....100% goal!!! Een andere "gekte" heb ik ook nog in mijn LO verwerkt, namelijk de Welpies van de Albert Hein :).Wil je ook een keer meedoen? Ga dan snel hier kijken! Daar zie je ook meteen de LO's van de andere dt-meiden.

7 Comments:

Anita said...

HELEMAAL TOP!!!!!!!!!!!
Petje af!!! (haha nie jou menneke he ;) ) Errugh mooi Evi!!

Audrey said...

Schitterend Evi!

Klaartje said...

Gave LO!

Annes Art said...

Super mooie LO Evi!!

Marianne Hope said...

Wat een coole LO. Super foto!

Tessa Tegendraads said...

Heel erg leuk, hier wordt je vrolijk van!

Fijn weekend!

XX Tessa

mama said...

Helemaal écht van jou, scrappen over voetbal!Hij is gaaf!x