woensdag 11 juni 2008

Feestje @ Bern

Ik ben weer terug uit Bern. Het was echt GEWELDIG!!! Super weer, prima hostel (midden in het centrum waar het te doen was), lekker eten (jaja, we hebben meer gehad dan alleen de MAC), GEWELDIGE sfeer, alles oranje (zelfs de zwitsers!), veel gezelligheid, veel lol, veel aandacht (we vielen natuurlijk wel op tussen voornamelijk mannen) en het ALLERbelangrijkste....veel gejuich!!! 3-0...wie had dat gedacht??!! Beter konden we echt niet hebben!! Wat een feest!! En wat een mensen...zoveel!! Dat kun je je echt niet voorstellen. Echt....het was zo SUPER gaaf!!

Hier een aantal foto's van ons....Op de heenweg in de auto naar schiphol. Daar stond Loes op ons te wachten.Mijn vriendinnetjes Nicola, Loes, Yvonne en Marina waar ik mee weg was.Ons 1e biertje zondagavond (de dag voor de wedstrijd).......gelukkig vond ik snel passoa (wat ik de dag daarna in een grote beker vanuit een kroeg mee heb gesmokkeld naar het oranjeplein)...ik kreeg het bier echt NIET weg *lol*....De dag van de wedstrijd waren we nog meer uitgedost! Smink, tattoo's (die je nu nog ziet zitten door het verkleuren (lees;verbranden!), toeters, boa's, hoeden....alles hadden we bij!
Natuurlijk hebben we veel foto's van ons samen gemaakt.Marina had een mooi foto-moment zei ze.........ze had Jan Smit tussen de menigte gevonden!
Dit was niet de enige BN-er die we gezien hebben. Roel van Velzen (die ik als het goed is vrijdag zie in het voorprogramma van Bon Jovi) zat naast ons in het vliegtuig en Fred Rutten (geen onaantrekkelijke man in het echt kan ik jullie zeggen!!) stond voor mij bij de bagageband.
Loes en ik tijdens de wedstrijd.Hier werd het 1-0!! Wow, het plein ontploftte...en wij ook!! Zo gaaf!!De wedstrijd is hier afgelopen. We waren natuurlijk erguhhh blij met het resultaat!!Aan het eind van de dag kreeg mijn camera weer nieuwe kuren (hij had er al). Dit keer hield het schermpje ermee op. Gevolg; op de gok knippen. Resultaat; 3 halve gezichten op de foto *lol*.
Gisterochtend hebben we eerst nog even lekker geontbijt (na een IJSKOUDE douche omdat heel het hostel tegelijk ging...ik ben ZO trots op mezelf!! *lol*) om vervolgens moe maar zeker voldaan weer naar huis terug te gaan! Het was zo leuk! Wel zwaar voor mij met mijn been enzo maar het was het waard!! Meiden, bedankt voor alles!!

5 Comments:

Anita said...

AAAAAAAHHHHHHHH jullie hebben je ECHT goed vermaakt tussen al die oranjegekkies :)
Leuk verslag en leuke foto's.

mama said...

Je kunt aan de foto's zien dat jullie het echt ontzettend gaaf hebben gehad!En met 3-0 ga je natuurlijk nog eens extra uit je dak!x

Loes said...

Nou Evi, vond er eigenlijk helemaal niets aan, hahahahaha!!!!! Nee hoor, ik heb nog steeds een super smile op mijn gezicht. Vond het net zo super!

Tot Rockin Park!

x

Audrey said...

Wat een lol, jullie stralen helemaal!

HARTENKERSJE said...

Waauuwwww....dat is pas echt goed vieren in het oranje!!! Hartstikke gaaf joh.

lfs \kirs xx