zaterdag 21 juni 2008

Kadootje voor mezelf

Linde en ik hebben allebei een naaimachine gekocht. Deze hebben we voor een mooi prijsje op marktplaats gevonden. De grap is, wij kunnen allebei helemaal niet naaien ! Sterker nog...ik heb zelfs geen flauw idee hoe zo'n ding uperhaupt werkt *lol*. Maar dat gaat goed komen! Ons mam gaat ons naai-les geven. De machine van Linde heeft ze al getest en die deed het goed dus met die van mij gaat dat ook wel goed komen (tja, je weet met zoiets maar nooit hè, via marktplaats). Linde heeft hem o.a. gekocht onder het motto "als ik ooit moeder wordt, dan vind ik dat ik moet kunnen naaien", ik heb hem puur en alleen gekocht om te kunnen gebruiken bij het scrappen. Dat vind ik bij creatie's van anderen altijd zo leuk! Ik ben benieuwd!! Nu eerst les...MAM HELP!!!!

2 Comments:

mama said...

Zeg maar wanneer jullie tijd hebben. Dit wil ik wel eens gaan zien en meemaken...!!! hi,hi

D@nielle said...

haha mijn moeder gaf mij er eentje onder dezelfde motto als Linde had. Nou ik heb naailes geprobeerd maarreh ik gebruik het wel met het scrappen dat lukt me nog wel ...