woensdag 4 juni 2008

Me@Veghel

Ik ben maandag begonnen op mijn nieuwe werk en ik ben blij te kunnen zeggen dat de eerste indrukken erg goed zijn! Zoiets is toch altijd spannend hè?! Ik zit aan het "voetbal-blok" dus daar zit ik helemaal op mijn plaats :). Mijn directe collega's zijn erg aardig en ik voel me dan ook al best op mn gemak. Natuurlijk ken ik nog niets alles en iedereen en ook niet de gang van zaken enzo maar mijn eerste week valt dus zeker niet tegen. Ik ben wel erguhh moe nu! Sowieso heb ik niet zo goed geslapen de laatste nachten door het weer maar wat ook meetelt....ik "moet" veel eerder opstaan :). Het is ietsjes verder rijden en iedereen begint daar best wel vroeg en dan wil je toch niet veel later komen binnenvallen. Mijn voornemen is dan ook om voortaan wat eerder te beginnen dan ik in Geldrop deed (daar begon ik ook wel erguuh laat *lol*) maar dat is dus wel even wennen. Verder kost zo'n eerste week toch ook wel veel energie door alle nieuwe indrukken enzo dus dat moe-zijn hoort er dan ook wel een beetje bij. Ik zal dus de komende avonden niet veel doen want ik moet me weer gaan opladen voor een week vol leuke dingen!! Zaterdag ga ik met de Crazy Amigo's naar de Art Journey voor een workshop, zondag vertrek ik met de Havo-meiden naar het EK in Zwitserland en dan ga ik aan het eind van de week ook nog naar het concert van Bon Jovi.....Yahoo, heb er zin in!! Natuurlijk hoop ik tussendoor ook nog wat creatieve uurtjes te hebben want daar ben ik eigenlijk ook wel aan toe! Daar heb ik in mijn vakantie door het ziek zijn e.d. veels te weinig tijd voor gehad :(.

Deze foto's wilde ik ook nog even laten zien... Heb ff wat gefrutseld in Lightroom...het is nog niet alles maar oefening baart kunst toch?! :)

4 Comments:

mama said...

Wow! Die foto's zijn gaaf! Heel verschillend, maar allebei erg mooi! x

Anita said...

Knap hoor. Hoe je hebt gedaan en hoe je erop staat. Mijn voorkeur gaat uit naar de groene!!!

Linde said...

Ik vind de groene ook het mooist!
Maarre wanneer kom je dat bij mij erop zetten!?

Charlene said...

Heej, ik vind die groene ook supergaaf!!!! Dat wordt een lay out hihihi!!!