zondag 22 juni 2008

Nog meer kadootjes...

Gister ben ik met Linde naar de Ikea geweest om een kadootje te kopen voor ons nieuwe huis. Dit schilderij/doek/foto (hoe noem je zoiets??Hi!) hadden wij al wat langer op het oog. Het krijgt een mooi plekje in onze slaapkamer boven ons bed. Thanx Linde en Mark!!!!Deze week heb ik ook nog een kadootje gekocht voor Patrick. Dit schilderij had hij een keer gezien en hij was er meteen helemaal weg van. Hij vond dit in eerste instantie wel iets voor op de slaapkamer. Maar toen kwam ik met mijn vrouwelijk oog "het past totaal niet bij ons (lees; patrick's lievelings) dekbedovertrek!". Geen haar op Patrick's hoofd dat dat dekbedovertrek zou verdwijnen dus het schilderij ging niet door *lol*. Nu heb ik het toch gekocht maar dan voor in de hal. Daar konden we ook nog wel iets moois gebruiken. Hij blij, ikke blij hihi....Ondertussen was Patrick ook met een kadootje voor mij bezig, hoezo toevallig?, namelijk een navigatiesysteem. Nu kan ik volgens hem niet meer verdwalen.....nou????...bij mij weet je het maar nooit *lol*. Maar ik ben er erg blij mee! Ik heb het trouwens over kadootjes voor elkaar...bij ons is alles een pot nat en we zijn er zelf net zo blij mee dus het is maar hoe je het bekijkt *lol*.

2 Comments:

mama said...

Wat een kadootjes! Maar heerlijk een navigatiesysteem,zeker voor jou die heel het land rond rakt! x

charlene said...

Nou, dat gaat goed bij jullie met al die cadeautjes!!!!
Mooie schilderijen hoor!!!!