zondag 29 juni 2008

Rockin'Park

Vandaag stond dan het laatste gave uitje van deze maand gepland! Na Art Journey, Bern en Bon Jovi was het tijd voor....Rockin'Park!! Het was ontzettend gaaf!!!Nicola had dit keer ook haar vriendinnetje Theike meegenomen. Gezellie!Helaas begonnen we de dag met regen maar gelukkig verkochten ze op het park poncho's. Zo (zie foto) liepen wij er dus het eerste uur bij....gelukkig niet als enige...:)...Na ik denk 2 uurtjes begon het op te klaren en werd het zelfs erg lekker weer! Met als gevolg...ik ben WEER verbrand *lol*. Ik had wel zonnebrand bij maar dat mocht niet baten. Ik was te laat!! Liep ik na Bern nog met een keycoard op mijn borst en een nep-tattoo-afdruk op mijn arm, dit keer zie je mijn sjaal, horloge, truitje en zonnebril in het wit op mijn lijf staan. Maar ach, dat trekt vanzelf weer bij *lol*!
Het festival was erg goed!! Als eerste; super goed eten en drinken! Echt...erguhh veel keus! Ik had zelf "mijn" drankje mee naar binnen gesmokkeld (op een creatieve wijze *lol*) maar ze bleken meer te hebben dan alleen bier en fris. Ook het eten was erg divers. Erg lekker! Maar natuurlijk het allerbelangrijkste...er waren goeie bands!! De toppers voor mij waren toch echt wel LIVE en Lenny Kravitz. Die waren zo vet!!! (en ook erguhh lekker...*lol*)Verder waren er ook nog; Mélée (nooit van gehoord maar was erguhh mooi!), Justin Nozuka (uhh...wie?), Starsailor (klonk goed), Xavier Rudd (niet echt meegekregen), Counting Crows (ook goed!), Gabriel Rios (leuke muziek), Ben Folds (huh?), Anouk (ook super natuurlijk!!) en Racoon (ipv Beth Hart en ook erg gaaf!!). Met mijn been ging het eigenlijk best wel goed. Dat was voor mij natuurlijk weer even afwachten... Er stonden picknicktafeltjes en daar konden we zo nu en dan even gaan zitten. Ook was het gras schoon en moddervrij dus dat was ook geen probleem. Tijdens de optredens kon ik het dan ook goed volhouden. Echter aan het einde, tijdens Lenny Kravitz, waren de meesten van ons voort wel moe in de benen en zijn we met 4-en achteraan in het gras gaan liggen. Lekker relaxend naar Lenny luisterend! Heerlijk toch?!Toen kwam radio 3 FM nog naar ons toe met de vraag of ze ons mochten intervieuwen. Een beetje aarzelend, giegelend zeiden we ja. Ik heb het net teruggehoord maar dat klinkt raar zeg...jezelf op de radio! Hi! Wel leuk natuurlijk!! Ik zei nog heel slim tegen Nicola "Is dit voor radio of tv?" Nicola; "uhh, Evi, zie jij een filmcamera?". O, hi, nee, duhhhh...!!!Het was al met al een hele leuke, gave dag!! We hebben dan ook maar besloten dat dit voor ons een jaarlijks terugkerend uitje gaat worden!!
Nu mijn leuke maar drukke maand juni erop zit, zal ik toch maar even wat rustiger aan gaan doen. Het was allemaal super gaaf en ik had het zeker allemaal niet willen missen maar het was, vooral voor mijn been, wel erg veel achter elkaar. Ik heb de meiden boekjes over Bern beloofd dus dat wordt gewoon een maandje heel veel scrappen :). Ook leuk!

4 Comments:

Klaartje said...

Ooooh dat klinkt gaaf zeg! goeie muziek! jammer dat ik jullie intervieuw niet gehoord heb, haha!

charlene said...

Ziet er weer gezellig uit!!!! Jullie vielen best mee op de radio hoor hahaha!!
Ik zie je snel.
x

Anita said...

Hahaha..ja die opmerking kan maar van EEN persoon afkomstig zijn he hihi. ;)
Inderdaad goeie muziek en zo te zien heel gezellie geweest.
Tot donderdag..........

D@nielle said...

Oooh ik zie een paar namen die ik echt geweldig vindt. Lenny is ook zo lekker :D Fijn dat het top was & goed vol te houden, ik ben nog nooit naar een festival geweest en wilde graag naar die van arrow rock maar helaas hadden we iets anders dat niet kon wijken ....